• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

BESTELLEN

Hoe kan ik producten bij jullie bestellen?
Je kan in 5 eenvoudige stappen een bestelling plaatsen:

  1. Plaats het product in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Vul je naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres in.
  3. Controleer je bestelling.
  4. Geef aan of je de order wil laten verzenden of liever ophaalt in de showroom.
  5. De bestelling kan je afronden door betaling via IDEAL.


VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

We hebben vaste lage verzendkosten van € 4,95. Bij orders vanaf € 250 krijg je gratis verzending.

Wanneer kan ik mijn bestelde producten verwachten?
De levertijd is gemiddeld 2-5 werkdagen. Indien dit langer duurt, zullen we contact met je opnemen.

Worden de kwetsbare producten ook geleverd?
Jazeker, de kwetsbare producten worden ook geleverd door onze koerier.

Kan ik de bezorgdag zelf bepalen?
Voor de kleinere pakketten geldt dat de bestelling eenvoudig is te volgen via de track & tracecode die we via de mail toezenden. Voor zover het gaat om kwetsbare artikelen gaan deze via de koerier. De koerier stuurt 1 dag vantevoren een mail over de bezorgdag. Zorg er dus voor dat je e-mailadres goed is ingevuld. In principe heb je geen invloed op de bezorgdag. Indien de koerier niet bij je kan bezorgen worden de producten bij de buren afgeleverd. Verdere informatie staat in de mail die je van onze koerier ontvangt.

Kan ik de producten ook komen ophalen?
Ja, de producten kunnen worden opgehaald in de showroom in Den Haag. Maak hiervoor vantevoren een afspraak.

Hoe zit het met risico van het transport?
De artikelen worden verzekerd verzonden. Het risico van transport is voor ons. We verpakken de producten echter zo zorgvuldig en verzenden deze tevens met onze koerier die gespecialiseerd is in kwetsbare zendingen. Mocht het desalniettemin voorkomen dat een artikel is beschadigd, dan dient dit binnen 2 dagen te worden gemeld. Om die reden dienen de producten direct na ontvangst te worden gecontroleerd.

Wat moet ik doen bij schade tijdens transport?
Wij verpakken onze producten zeer zorgvuldig en werken met een koerier die gespecialiseerd is in kwetsbare zendingen. Al onze artikelen worden vantevoren zorgvuldig gecontroleerd voordat een bestelling wordt verzonden. Mocht het desalniettemin voorkomen dat een artikel is beschadigd, dan dien dit binnen 2 dagen te worden gemeld. Wij ontvangen graag een duidelijke beschrijving van de schade en meerdere foto’s die de schade aantonen. Je kan hiervoor een e-mail toezenden naar domestica.interior.design@gmail.com. We streven ernaar je melding binnen 8 werkdagen af te handelen.

 

RETOURNEREN

Kan ik de bestelde producten ook retourneren?

Ja, retourneren is mogelijk onder voorwaarden. Retournering dient binnen 14 dagen plaats te vinden. De artikelen dient ongebruikt, ongemonteerd en onbeschadigd te zijn. Ook dient het pakket nog in de originele verpakking te zitten. Je dient vooraf een retourmelding aan ons door te geven via een mail naar domestica.interior.design@gmail.com. Je krijgt dan een bevestiging van je retour.

Speciaal bestelde artikelen zoals maatwerk meubels en opgemaakte potten en vazen kunnen niet worden geretourneerd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening. Houd hierbij rekening met de kwetsbaarheid van het artikel. Het product dient zorgvuldig verpakt te zijn voordat het naar ons wordt toegezonden. Het risico van transport bij een retour ligt bij de klant.

Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Indien het product op de correcte manier en zonder beschadigingen bij ons is aangeleverd storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug.

Binnen welke termijn moet een artikel worden geretourneerd?

Artikelen die geretourneerd kunnen worden dienen binnen 14 dagen geretourneerd te zijn.