• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

BESTELLEN

Hoe kan ik producten bij jullie bestellen?
Je kan in 5 eenvoudige stappen een bestelling plaatsen:

1 Plaats het product in je winkelwagentje en ga naar het winkelmandje om de bestelling af te ronden

2 Vul je naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres in

3 Controleer je bestelling en afleveradres

De bestelling kan je afronden door een betaling via IDEAL, Creditcard of achteraf betalen via Klarna

5 Wij sturen een orderbevestiging en gaan aan de slag om je bestelling in orde te maken. Zodra de order is verzonden krijg je van ons een mail en staan verdere gegevens voor het volgen van de bestelling.

 

VERZENDEN

 Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Verzending is gratis. U betaalt geen verzendkosten om uw producten thuis te laten bezorgen. We verzenden naar heel Nederland, Belgie en Duitsland.

 Wanneer kan ik mijn bestelde producten verwachten?
De levertijd is gemiddeld 1-5 werkdagen. Indien dit langer duurt, zullen we contact met u opnemen. U ontvangt een track & tracecode zodra de bestelling is verzonden. Op deze manier kunt u de bestelling eenvoudig volgen.

 Worden de kwetsbare producten ook geleverd?
Jazeker, onze kwetsbare producten zoals spiegellijsten, schelpenvazen en kunst worden persoonlijk thuisbezorgd door onze koerier. Op deze manier weten wij en u zeker dat onze producten veilig aankomen bij onze klanten. 

 Hoe werkt verzending via jullie koerier?
De kwetsbare artikelen worden verzonden via onze koerier. Onze koerier stuurt 1 avond voor levering een e-mail dat er producten worden bezorgd. U kunt vanaf 7:00 op de dag van levering informeren naar het tijdsbestek waarin de artikelen worden geleverd. De contactgegevens staan in onze mail. Als u niet thuis bent worden de producten bij uw buren geleverd of kunt u samen met de koerier bespreken waar de producten kunnen worden geleverd.

 Kan ik de bezorgdag zelf bepalen?
Voor de kleinere pakketten geldt dat de bestelling eenvoudig is te volgen via de track & tracecode die we via de mail toezenden. Voor zover het gaat om kwetsbare artikelen gaan deze via de koerier. De koerier stuurt 1 dag vantevoren een mail over de bezorgdag. Zorg er dus voor dat je e-mailadres goed is ingevuld. Indien de koerier niet bij je kan bezorgen worden de producten bij de buren afgeleverd. Verdere informatie staat in de mail die je van onze koerier ontvangt.

 Kan ik de producten ook komen ophalen?
Ja, de producten kunnen worden opgehaald in de showroom in Den Haag. U kunt telefonisch/per mail/Whatsapp vantevoren een afspraak met ons maken voor het ophalen van onze producten. 

 Hoe zit het met risico van het transport?
Onze artikelen worden zorgvuldig ingepakt en verzonden. Onze artikelen worden verzekerd verzonden. Het risico van transport is voor ons. We verpakken de producten echter zo zorgvuldig en verzenden deze tevens met onze koerier die gespecialiseerd is in kwetsbare zendingen. Mocht het desalniettemin voorkomen dat een artikel is beschadigd, dan dient dit binnen 2 dagen te worden gemeld. We zorgen vervolgens voor een oplossing.

 Wat moet ik doen bij schade tijdens transport?
Wij verpakken onze producten zeer zorgvuldig en werken met een koerier die gespecialiseerd is in kwetsbare zendingen. Al onze artikelen worden vantevoren zorgvuldig gecontroleerd voordat een bestelling wordt verzonden. Mocht het desalniettemin voorkomen dat een artikel is beschadigd, dan dien dit binnen 2 dagen te worden gemeld. Wij ontvangen graag een duidelijke beschrijving van de schade en meerdere foto’s die de schade aantonen. Je kan hiervoor een e-mail toezenden naar [email protected]. We zorgen voor een oplossing.We streven ernaar je melding binnen 5 werkdagen af te handelen.

 

RETOURNEREN

 Kan ik de bestelde producten ook retourneren?

Ja, retourneren is mogelijk onder voorwaarden. U heeft een ruime retourtermijn van 14 dagen. De artikelen dient ongebruikt, ongemonteerd en onbeschadigd te zijn. Graag ontvangen we een retourmelding via een mail naar [email protected]. U krijgt dan een bevestiging van uw retour.

De producten kunnen worden toegezonden naar:

Domestica Interior Design
Laan van Meerdervoort 628
2564 AK Den Haag

Speciaal op maat bestelde artikelen zoals maatwerk meubels en speciaal opgemaakte vazen met bloemen kunnen niet worden geretourneerd. Interieurparfum kan omdat dit een verbruiksartikel is eveneens niet worden geretourneerd.

 Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Indien het product goed bij ons is aangekomen storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening terug. U ontvangt hiervan ook een bevestiging per mail.

 Binnen welke termijn moet een artikel worden geretourneerd?

Artikelen die geretourneerd kunnen worden, dienen binnen 14 dagen geretourneerd te zijn.

Mocht u vragen hebben over verzendingen of retouren, neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We zijn dagelijks telefonisch bereikbaar via 06 1036 1887 (van 9:00 - 22:00).