Recensie Eric Kuster Metropolitan Luxury Interior Design Vol. 2

• Geplaatst op
  • Door Domestica Interior Design
  • 0

Eric Kuster coffee table boek

We hebben er heel lang op moeten wachten, maar eindelijk is na bijna 5 jaar het nieuwste boek uitgekomen van Eric Kuster. De populaire Nederlandse interieurdesigner Eric Kuster heeft met dit boek een mooie verzameling van zijn projecten van de afgelopen jaren samengesteld. Dit boek is inmiddels het vijfde boek van deze populaire en succesvolle Nederlandse interieurdesigner.

Eric Kuster boek 1.    Eric Kuster boek 2.  .   Eric Kuster - boek 3.  .  Eric Kuster - boek 5

Luxe cover en design

Het design van het boek van Eric Kuster is erg bijzonder en stijlvol. De cover van dit prachtige coffee table book heeft luxe zilveren letters. De taupetinten die zo kenmerkend zijn voor deze glamour interieurdesigner komen mooi terug in het design van de cover. De zijkanten van de bladzijdes zijn taupekleurig met glitters. Dat is een leuk detail en maakt dit boek erg bijzonder. De totale uitstraling van het boek maakt dit een geweldig coffee table boek.

Geweldig coffee table boek

Dit boek mag niet ontbreken in woningen die ingericht zijn in de stijl van Eric Kuster. Er is duidelijk veel aandacht besteed aan het design van het boek. Het boek is werkelijk prachtig met de voelbare zilveren letters en is dan ook prachtig als coffee table boek. Je kan deze gerust plaatsen in het rijtje van populaire coffee table boeken van Tom Ford, Rolex en Chanel. Het is een absoluut waardevolle aanvulling op de collectie koffietafelboeken.

Eric Kuster koffietafelboek

Inspirerende foto's

Het boek heeft maar liefst 304 pagina's aan inspirerende foto's. Het is vooral een verzameling van foto's van projecten die door Eric Kuster en zijn team zijn uitgevoerd. In voorgaande boeken stonden er vaak teksten bij en inspirerende quotes. In dit boek is duidelijk gefocust op het verzamelen van foto's. De foto's zijn mooi. Je ziet ingezoomde en uitgezoomde foto's van interieurs waardoor je een goed beeld krijgt van het totaal. Dit is inspirerend voor het inrichten van je eigen woning.

Wat vinden wij van het boek?

Het boek heeft een luxe cover en inspirerende foto's voor interieurs in de stijl van Eric Kuster. Het is waardevol voor het opdoen van inspiratie voor je eigen interieur en het is een mooi boek om neer te leggen als eyecatcher op de salontafel. We raden dit boek dan ook graag van harte aan.

Wil je het boek graag bestellen? Dan kan dat via onze webshop

Terug naar overzicht